سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با سخت خواندن بازی ایکس در مقابل گیتی پسند گفت: با توجه به کیفیت و سطح بازیکنان تیم گیتی پسند بازی در مقابل این تیم بسیار سخت و با فشار زیادی همراه بود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، رضا لک پس از تساوی تیمش در برابر گیتی پسند در هفته اول لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی سخت و سنگینی را در مقابل گیتی پسند داشتیم. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است که متاسفانه اشتباهات بازیکنان جوان و کم تجربه ما در این بازی برایمان کمی گران تمام شد.
وی افزود: بازیکنان تیم گیتی پسند بسیار حرفه ای و با کیفیت هستند و در مجموع بازی کردن مقابل این تیم بسیار سخت است. در تمام طول بازی سعی کردیم بر اساس برنامه ای که داشتیم بازی کنیم با تلاشی که بازیکنان انجام دادند، توانستیم گل های که از روی اشتباهات فردی دریافت کرده بودیم را جبران کنیم. 
سرمربی تیم شهروند ساری ادامه داد: نتوانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم. هر اتفاقی که برای این بازی پیش بینی کرده بودیم در این بازی رخ داد. در هر دو نیمه دوندگی زیادی کردیم اما به خوبی توانستیم جبران کنیم و به تساوی رسیدیم.
وی تصریح کرد: حتی می توانستیم پیروز هم باشیم. داور هم در این دیدار در جاهایی عدالت را رعایت نکرد. به دلیل اتفاقاتی که رخ داد بازی توقف های زیادی داشت و این مسأله برای تیمی مثل ما که بازیکنان بی تجربه دارد و نیاز به تمرکز دارند خوب نبود.
لک تاکید کرد: به هر جهت مسئولان برگزار کننده مسابقات باید بتوانند این گونه مسائل را مدیریت و کنترل کنند تا تیم ها ازاین جهت آسیب نبینند. خیلی دوست داشتیم ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم که این گونه نشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.