رئیس فدراسیون دانش‌آموزی گفت: مسابقات دانش‌آموزی همیشه ساری و جاری است و امیدواریم در پایان این دوره از مسابقات استعدادهای خوبی به ورزش کشور معرفی شوند.
حسین بابویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی در بخش دختران به میزبانی شهر اصفهان در دو رشته هندبال و تنیس روی میز در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: مسابقات دانش‌آموزی در سطح مدرسه، منطقه و استان برگزار شد و اکنون در مرحله کشوری در حال پیگیری است. همان‌گونه که شاهد هستید، دانش آموزان مستعدی از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند.
بابویی افزود: انشالله تا پایان دوره مسابقات استعدادهای خوبی شناخته‌شده و به ورزش کشور معرفی شوند.
وی در رابطه با دنباله‌دار بودن فرآیند استعدادیابی ادامه داد: مسابقات دانش‌آموزی همیشه ساری و جاری است و فرآیند استعدادیابی و مدیریت آن‌ها در دستور کار آموزش‌وپرورش و فدراسیون دانش‌آموزی قرار دارد.
رئیس فدراسیون دانش‌آموزی در ارتباط با میزبانی شهر اصفهان از این مسابقات خاطرنشان کرد: میزبانی شهر اصفهان واقعاً بی‌نظیر است. از همکاران خود در استان اصفهان تشکر می‌کنم، که ازلحاظ کمیت و کیفیت کار خوبی انجام دادند.
به گزارش ایسنا، سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی دختر کشور در دو رشته هندبال و تنیس روی میز از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ مردادماه در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان در حال پیگیری است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.