رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان روز جمعه در این زمینه گفت: ساعت ۱۲ و ۳۸ دقیقه گزارشی مبنی‌بر برخورد یک سواری پراید و سمند در آزادراه کاشان- قم، محدوده شرکت شیر پاستوریزه، دریافت شد که پنج دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر در محل حادثه حضور یافتند.

حسین ریاحی افزود: نیروهای امدادی پس از بررسی صحنه و اقدام‌های درمانی، ۱۲ نفر از آسیب‌دیدگان حادثه را که جزو سرنشینان خودروی سمند و از اتباع کشور افغانستان بودند، به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.

وی بیان کرد: یکی از سرنشینان خودروی سمند که خانم بود، به علت شدت آسیب ‌های وارده در محل حادثه جان خود را از دست داد و شرایط نیمی از آسیب‌دیدگان اعزامی به بیمارستان هم نامساعد گزارش شده است.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: چهار سرنشین خودروی پراید که به صورت جزئی آسیب دیده بودند اما به صورت سرپایی در محل مورد رسیدگی قرار گرفتند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش حادثه‌های رانندگی به ویژه در ماه‌های گذشته در این محور اظهار داشت: علت حادثه امروز از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است.

آزادراه کاشان- قم که با طول ۱۰۰ کیلومتر یکی از پر رفت‌وآمدترین محورهای استان اصفهان محسوب می‌شود، بخشی از آزادراه ۴۶۵ کیلومتری هفت است که از تهران آغاز شده و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می یابد.

افزون‌بر ۳۰۰ نفر از ابتدای سال‌جاری تا کنون در جریان حادثه‌های رانندگی در محورهای منتهی به شهرستان کاشان آسیب دیدند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

۶۱۳۶/۸۱۲۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.