مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان از چشم انداز پویا در پایانه های اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس محبوبی با اشاره به اینکه در سال ۹۷ بالغ بر ۱۳ میلیون مسافر در پایانه‌های شهر اصفهان جابجا شدند، اظهار داشت: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در پایانه های اصفهان آغاز شد و از آن جمله رستوران و مرکز تشخیص طبی در پایانه صفه، زیبا سازی و پارکینگ مجزا ایجاد کردیم.

وی افزود: در پایانه‌های کاوه و صفه اورژانس اجتماعی فعال شده و در اختیار بهزیستی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پایانه کاوه مجهر به پمپ گازوئیل است، ابراز داشت: برای ایجاد پمپ گازوئیل در صفه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مناقصه آن تا هفته آینده انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: پایانه‌های صفه و کاوه به خط مترو متصل شده‌اند تا زمینه راحتی رفت و آمد مسافران فراهم شود.

محبوبی با بیان اینکه شهربازی صفه بهسازی شده است، ابراز داشت: پایانه کاوه جزو بهترین پایانه‌های کشور است که هزینه نگهداری آن برای یک سال دو میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به تاسیس پایانه اندیشه با فضای فروشگاهی و تفریحی در مقابل زندان اصفهان اضافه کرد: طرح توسعه پایانه صمدیه را نیز در دست اقدام داریم تا از بار ترافیکی پایانه‌های کاوه و زاینده رود کاسته شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان عنوان کرد: احداث پایانه اندیشه در مساحتی به ۶۵ هزار متر مربع مقابل زندان اصفهان را مدنظر داریم، پایانه اندیشه فضای فروشگاهی و تفریحی خواهند داشت و پایانه زاینده رود پس از راه‌اندازی پایانه اندیشه به این مکان منتقل خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.