سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حریق صبح امروز یک ساختمان چهارطبقه در خیابان نیکبخت اصفهان، یک خانم 65 ساله نجات و محل اطفا شد.  
فرهاد کاوه آهنگران در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص حادثه امروز آتش سوزی ساختمان چهار طبقه در خیابان نیکبخت اصفهان، اظهار کرد: در ساعت 8:21 صبح امروز (سه شنبه) آتش سوزی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه به آتش نشانی اطلاع داده شد که با اعزام نیرو از دو ایستگاه سه و 20 به خیابان نیکبخت شرقی، بعد از سه دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند.
وی افزود: بعد از رسیدن آتش نشانی به محل حریق، آنها به دو گروه امداد و نجات و اطفا و گروه تجسس تقسیم شدند، چرا که کل مجتمع دود زده شده بود. 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه زیرزمین این ساختمان چهار طبقه دچار آتش سوزی شده بود که دود حاصل از حریق طبقات دیگر را فرا گرفته بود، گفت: با سرعت عمل ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل یک خانم 65 ساله که در زیرزمین این ساختمان خواب بود را نجات دادند و به بیرون ساختمان منتقل کردند، همچنین دیگر ساکنان این ساختمان با اطلاع از آتش سوزی از محل خارج شده بودند.
وی تاکید کرد: عملیات احیا این خانم تا زمان رسیدن اورژانس از سوی ماموران آتش نشانی انجام شد و سپس فرد تحویل عوامل اورژانس داده شد.
کدخبرنگار: 13036

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.