فرماندار اردستان گفت: سهم تملک دارای شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حمیدرضا تاملی ظهر امروز پنجشنبه در کارگروه برنامه ریزی شهرستان که در فرمانداری اردستان برگزار شد، اظهار کرد: ابلاغ های تملک دارایی نشان می دهد که سهم شهرستان اردستان نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه هر سال قانونگذار با توجه به جمیع موضوعاتی که مطرح می شود یکسری هدف گذاری هایی را در مسیر توسعه کشور تعریف می کند که منجر به الزام قوانینی می شود، افزود: به همین منظور برخی سال ها بعضی از حوزه ها بیشتر مورد توجه دولت قرار می گیرد.
فرماندار اردستان با بیان اینکه امسال بخش متوازن بیشترین سهم اعتبارات را به خود اختصاص داده است، گفت: عدد متوازن تملک دارایی کل شهرستان استان در سال گذشته در ۱۱ شاخص تعریف شده بود که این عدد در سال جاری به عدد ۶ تنزل کرد، اما سطح توسعه آن در استان اصفهان افزایش داشته است.
تاملی با بیان اینکه تملک دارایی شهرستان باید در ۳۴ دستگاه توزیع شود، افزود: سطح توسعه تملک دارایی با توجه به گزارش دستگاه‌های مختلف در سطح استان اصفهان افزایش یافته است. میزان حساسیت و نگاه خاصی که متوجه موضوع برنامه‌ریزی هست هر سال مشکلاتی را فراهم می‌کند و اعتقاد دارم همه مسئولان با حمایت یکدیگر مشکلات را از ردیف‌های ملی دنبال می کنند.
وی اضافه کرد: مجموعه شهرستان نمی تواند بر روی اعتبارات تملک دارایی استان برای برطرف کردن مشکلات اصلی منطقه برنامه ریزی داشته باشند. متاسفانه ادارات شهرستان کمتر درباره اعتبارات ملی خود مطالبه دارند و برای آن زیاد برنامه ندارند.
فرماندار اردستان با بیان اینکه در اردستان از ۲۲ شاخص کشور می توانیم فقط از ۶ شاخص استفاده کنیم، افزود: ادارات شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات ملی و تملک حساسیت بیشتری داشته باشند و آخرین گزارش جذب سال گذشته خود را اعلام کنند.
کد خبرنگار: ۱۳۰۹۵

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.