مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بیشترین قربانی غرق شدگی در رودخانه ها و آب های جریان دار مربوط به افرادی است که با فنون شنا آشنا بودند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از سازمان آتش نشانی اصفهان، ابوالفضل احمدی در خصوص غرق شدگی در کانال‌های آب و استخر‌های کشاورزی، اظهار کرد: باتوجه به شیب دار و لیز بودن کناره‌های کانال و استخر‌های کشاورزی، امکان خروج شخص سخت و منجر به افتادن در آب و خفگی می‌شود.
وی با بیان اینکه بیشترین قربانی غرق شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های جریان دار مربوط به افرادی است که با فنون شنا آشنا بودند، گفت: این افراد به دلیل جریان آب و عدم کنترل و تعادل دچار حادثه می‌شوند.
مسئول تیم غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در مورد توصیه‌های ایمنی و نجات شخص حادثه دیده، اظهار کرد: بسیاری از آمار‌های غرق شدگی دو یا چند نفر به دلیل کمک رساندن شخص یا اشخاصی دیگر به فرد حادثه دیده در رودخانه و یا کانال‌های آب است.
وی ادامه داد: در صورت مشاهده چنین مواردی تا رسیدن نیرو‌های امدادی، برای کمک رسانی به فرد تکه چوب، طناب، تیوپ باد شده خودرو و یا حلقه نجاتی به سمت فرد پرتاب و فرد را به کنار رودخانه هدایت کنند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.