نهمین کنفرانس ملی "خلأ ایران" در تاریخ ۶ و ۷ آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، مهدی رنجبر، دبیر اجرایی این رویداد علمی با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس در راستای ترویج و توسعه دانش و فناوری‌های مرتبط با خلأ برگزاری می‌شود و هم‌زمان با آن کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی این حوزه نیز برقرار خواهد بود.
وی افزود: ساخت مواد در ابعاد کوچک تحت خلأ، کاربردهای خلأ در سامانه‌های شبیه‌ساز فضا، کاربردهای خلأ در فناوری سلول‌های خورشیدی، کریستالیزاسیون و انجماد جهت‌دار تحت خلأ و فرایندهای لایه نشانی تحت خلأ ( MBE, PLD, PVD, CVD )، ازجمله محورهای اصلی این کنفرانس است.
عضو هیئت‌علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به دیگر محورهای نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران، تصریح کرد: ادوات، تجهیزات و سامانه‌های مرتبط با فناوری خلأ، ساخت ادوات و قطعات میکرو / نانو الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با علوم و فناوری خلأ، محورهای دیگر این رویداد علمی است.
وی ۱۵ شهریورماه سال جاری را پایان مهلت ارسال مقالات به نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفرانس به نشانی www.vsi.ir/vac 9 مراجعه کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.