مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: کشاورزان موتور چاه خود را از ساعت 11 تا 15 خاموش کنند تا از اداره برق پاداش بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حمید علاقمندان عصر امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار کرد: در گرمای تابستان باید مدیریت مصرف را جدی بگیریم. بحث مدیریت مصرف دو شاخه دارد، کوتاه مدت و بلند مدت. بحث مدیریت مصرف در بلند مدت یک مقوله اساسی است و اگر در مصرف برق در 9 ماه سال دقت و شدت انرژی را مدیریت کنیم در تابستان دچار قطعی برق نمی شویم.

وی افزود: مصرف شدت انرژی در ایران 4 برابر کشورهای اروپایی است. در طرح های کوتاه مدت، بحث پاسخگویی بار را داریم و در ایران اوج مصرف بین ساعت 11 تا 17 است. هر روز در استان بار مصرف را رصد می کنیم و اگر از حد مجاز عبور کنیم با قطعی برق مواجه می‌شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان، گفت: در طرح ذخیره عملیاتی برای مشترکان بزرگ، اگر بار مصرفشان را از ساعت 11 تا 17 کاهش دهند، این مشترکان بسته تشویقی دریافت می کنند.

علاقمندان با بیان اینکه تعداد مشترکان واجد شرایط همکاری با اداره برق 4 هزار نفر است، افزود: در سال جاری 1200 مشترک همکاری با ادره برق را داشتیم که این رقم در سال گذشته 750 مشترک بود.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزان موتور چاه خود را از ساعت 11 تا 15 خاموش کنند تا از اداره برق پاداش بگیرند. اگر در این چهار ساعت ذکر شده موتور چاه ها خاموش شود، صرفه جویی بسیار خوبی در مصرف برق می شود.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.