نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقوله حاشیه نشینی به استان آسیب های فراوانی می زند،البته باید فقر زدایی و اشتغال زایی انجام شود تا این آسیب‌ها کاهش محسوسی یابد.

به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، احمد سالک امروز(شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان، اظهار کرد: هدف ما ارتقا استان اصفهان از وضع موجود به وضع مطلوب است. مدیریت استان خوشبختانه دارای قدرت کافی است تا به این مقصود برسیم.نکته بعدی جذب سرمایه برای استان و رساندن آن به حد تراز مطلوب است و برای رسیدن به این هدف باید راهی را برای مقابله با بروکراسی در نظر بگیریم.

وی افزود: اصفهان با وجود داشتن ظرفیت بالا در تمامی جهات، مدت ها درگیر سرمایه گریزی بوده است. سال رونق تولید را باید جدی بگیریم چرا که هم اکنون واحدهای صنعتی استان وضع خوبی ندارند. کمبود مواد اولیه کارخانه ها را زمین گیر کرده است و متاسفانه با وجود نقدینگی بالا در کشور و استان، این مشکلات ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید تیمی را برای نظارت بر تونل سوم بگذاریم و رودخانه زاینده رود را ساماندهی کنیم. همچنین آمایش سرزمینی در استان باید پیگیری شود و در بحث فرهنگی و ولنگاری فرهنگی در جامعه و ادرات باید راهکاری اندیشیده شود.

سالک با بیان اینکه مقوله حاشیه نشینی به استان آسیب های فراوانی می زند، ادامه داد: البته باید فقر زدایی و اشتغال زایی انجام شود تا این آسیب ها کاهش محسوسی یابد.

وی افزود: یک گاوداری غیر بهداشتی در شرق اصفهان وجود دارد که سبب اعتراض مردم به خصوص در مواقع وزش بادهای شدید شده است. بارها برای حل این مشکل قول هایی داده اند، اما هیچ کار عملی صورت نگرفته است. چه دستی نمی گذارد این مشکل حل شود؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوراس اسلامی با انتقاد از وضعیت آموزش و پرورش اصفهان، گفت: نباید آنقدر کمبود نیرو در مدارس وجود داشته باشد که معلم 70 ساله سر کلاس درس برود. این امر برای دانش آموزان جنبه منفی دارد. اگر وضعیت به همین گونه باشد و تا اول مهر این مشکلات حل نشود، 150 مدرسه بسته خواهد شد.

کد خبرنگار: 13040


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.