مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 19 و 13 دقیقه امروز به اورژانس اعلام و یک آمبولانس به محل اعزام شد اما این مرد پیش از حضور نیروهای اورژانس براثر غرق شدگی جان خود را از دست داده بود.
غفور راستین درباره حادثه برخورد وانت مزدا و پراید که ساعت 14 و 8 دقیقه امروز رخ داد، افزود: این حادثه در زیرگذر قائمیه اصفهان رخ داد که موجب مصدومیت چهار مرد و چهار زن از سرنشینان این دو خودرو شد.
وی ادامه داد: مصدومان این سانحه رانندگی برای تکمیل مراحل درمانی به وسیله دو واحد امدادی اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله کاشانی منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین درخصوص حادثه ای که در ساعت 13 و 35 دقیقه امروز اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی زانتیا و دو دستگاه پراید در محور مورچه خورت به شاهین شهر با یکدیگر برخورد کردند.
راستین اضافه کرد: این حادثه شش مصدوم مرد داشت که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
مورچه خورت از توابع بخش مرکزی شهرستان برخوار و میمه در استان اصفهان است.
علت این حوادث در دست بررسی است.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به شهروندان و مسافران نوروزی را انجام می دهد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
7135 /6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.