به گزارش ایرنا، افشین قطبی روز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران در هتلی در اصفهان اظهارداشت: در جدول لیگ برتر فوتبال تیم ها خیلی فاصله با هم ندارند و از این که تیمم فردا با تیم یکی از مربیان جوان لیگ برتر فوتبال فردا بازی دارد و رقابت می کنم افتخارمی کنم.
وی با بیان این که منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن برای تیمش روحیه بخش است ، افزود: این مربی انگیزه بالایی دارد و در تیم هایی که سر مربیگری می کند روحیه بازیکنانش را بالا می برد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که تیم فوتبال ذوب آهن در این سالها مدیریت خوب موفقیت این تیم را در برداشته است، گفت: در دیدار فردا تیم ما محروم و مصدومی ندارد.
وی ادامه داد : آن طور که به من گفته اند خوزستان های زیادی ساکن اصفهان هستند و آنها را دعوت می کنم این دیدار را از نزدیک تماشاگر باشند.
قطبی تصریح کرد : وقتی من تیم فوتبال فولاد خوزستان را تحویل گرفتم شرایط خوبی نداشت و با تلاش و همکاری باشگاه و بازیکنان به لیگ برگشتیم و توانستیم نتایج مناسبی کسب کنیم.
قطبی با بیان این که باید بیشتر کار کنیم تا نتایج مطلوبی کسب نماییم ، افزود: هدف ما این است که در پایان فصل سکوی ششم را داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه فوتبال ایران از نظر فنی باید بهتر شود و پیشرفت کند، تصریح کرد: برای فصل بعد صحبت‌ هایی با مدیران باشگاه داشتم و ادامه دارد و دوست دارم فصل آینده در باشگاهی کار کنم که انگیزه آنها کامل باشد.
وی بیان کرد : فوتبال ایران به لحاظ ، جسمی، فنی و زیر ساختی بهتر شده ولی هنوز نیاز به کار کردن دارد و در این راستا نیاز به مدیرانی است که تفکرات مدیریتی بالایی داشته باشند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان درچارچوب هفته 29 لیگ برتر فوتبال کشور فردا شب از ساعت 21:30 درورزشگاه فولادشهر شهر اصفهان برگزار می شود.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.