به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان در مراسم بهره برداری از این 2 طرح بهداشتی گفت: برای ساخت مرکز خدمات جامع سلامت مادر با زیربنای 250 مترمربع که در زمینی به مساحت یک هزار متر ساخته شده ، 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
ابراهیم کوچکی با بیان اینکه نیمی از اعتبارهای این مرکز ازسوی خیر سلامت ساز معصومه رستمی فر تامین شده است، افزود : دراین مرکز خدمات سلامت دهان و دندان، محیط و کار، مشاوره و مراقبت از تغذیه سالم به 14 هزار نفر جمعیت زیر پوشش ارایه می شود.
وی بیان کرد: تشخیص وشناسایی زود هنگام عوامل خطر و بیماری های واگیر وغیر واگیر، مراقبت از سلامت تمام گروه های سنی جامعه اعم از کودک و نوجوان، میانسال، سالمند و مادران باردار و خدمات مشاوره و مراقبت روانشناختی ازدیگر اقدامهای این مرکز است.
کوچکی تصریح کرد: همچنین برای ساخت پایگاه سلامت زنده یاد حاجیه خانم نوابی با زیربنای 300 مترمربع ، چهار میلیارد ریال هزینه شده که 59 درصد آن از سوی این فرد نیکوکار تامین شده است.
به گفته وی این پایگاه به جمعیتی افزون بر 2 هزار و 500 نفر خدمات درمانی ارایه می دهد.
وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه خود به کاشان در آیین اختتامیه همایش معاونان غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت می کند.
8123/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.