به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان جمعه شب پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در نشست خبری با قدردانی از حضور هواداران ذوب آهن اظهارداشت: دست همه هواداران را می‌ بوسم چون امروز واقعا به یار دوازدهم نیاز داشتم و خیلی کمک کردند.
وی افزود : در ابتدای این دیدار تیم تراکتور سازی تبریز به ما فشار آورد ولی در ادامه توانستیم بازی را کنترل کنیم و این فشار کاهش یافت و در ادامه با زدن گل برنده شویم.
وی با بیان اینکه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی بازیکنان تراکتورسازی یه کلاس بالاتر از فوتبال ما هستند که در این دیدار حضور داشتند، افزود: در دیدار امروز مظاهری دورازه بان تیم ما هم عالی کار کرد و از این بابت خوشحالم.
سرمربی تیم ذوب آهن با بیان اینکه تیم حریف در نیمه اول این دیدار بهتر بازی کرد، تصریح کرد: ما باید بازی را کنترل می کردیم به خصوص کنارهای زمین، وقتی که شجاعی تعویض شد به نفع تیم ما شد.
منصوریان با بیان اینکه من در بهترین زمان به تیم خوب ذوب آهن امدم بیان کرد: این تیم روی مربیانش صبور است و منطقی هستند.
وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن نسل جدید و متفاوتی را به تیم بزرگسال خود می برد، افزود: افتخار من این است که در اصفهان و ذوب آهن هستم و کار می کنم.
منصوریان با بیان اینکه تیم ما در سه یا چهار روز بازی دارد ، گفت: باید همه جوانب را در نظر گرفت و از بازیکنانمان مراقبت کنیم به خصوص قاسم حدادی‌ فر که نبض تپنده ذوب آهن است.
وی تصریح کرد: در بازی های آینده انشااله از بازیکنان جوان بیشتر استفاده خواهم کرد و آنها را در زمین به کار می گیرم.
وی در مورد داوری این دیدار گفت: زرگر دارو این دیدار خوب قضاوت کرد و مشکلی نداشت و فوق العاده بود.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.