به گزارش ایرنا، حیدر قاسمی روز پنجشنبه در جلسه معارفه خود بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهارداشت: 98 سال دشوار و سختی است زیرا هجمه های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی شدید تر شده و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش روست.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه نظام راه انداخته اند، افزود: افزون بر اینها، مباحث اجتماعی نو پدیدی وجود دارد که بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و فائق آمدن بر این مشکلات جز با همکاری، همفکری و هم افزایی میسر نخواهد بود.
قاسمی با تقدیر از زحمات سید حمیدرضا طباطبایی معاون پیشین سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان اضافه کرد: به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان ادامه استفاده از تجربیات ایشان میسر نشد.
وی با بیان اینکه تمکین به قانون ارزشمند است، بیان کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم زیرا قوانین کشور ما برگرفته از دین و زیرپاگذاشتن آنها مخالفت با شرع است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان با قدردانی از استاندار اصفهان به خاطر حسن اعتماد برای واگذاری تصدی این معاونت به وی، گفت: امیدوارم بتوانم با استفاده از تجارب و اندوخته ها پاسخ اعتماد استاندار و وزارت کشور را بدهم.
همچنین سیدحمیدرضا طباطبایی معاون پیشین سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان در سخنان کوتاهی انتخاب قاسمی به این سمت را شایسته دانست و بیان کرد: مدیریت اصفهان، جای آزمون و خطا نیست و کوچکترین اشتباه در مدیریت آن بزرگترین مشکلات را رقم خواهد زد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: 98 سال پرکار و سختی برای این معاونت استانداری است که امیدواریم با همکاری همه نیروهای تحت امر ، سال موفقیت آمیزی در بخش سیاسی استان ثبت شود.
به پیشنهاد عباس رضایی استاندار اصفهان، وزیر کشور روز دوشنبه با صدور حکمی حیدر قاسمی را به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این خطه منصوب کرد.
قاسمی پس از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در آبان سال گذشته به عنوان سرپرست معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان جایگزین سید حمیدرضا طباطبایی شد.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.