به گزارش ایرنا، امیر قلعه ‌نویی عصر پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برترفوتبال ایران با ابراز تاسف از جاری شدن سیل در افزود: در دیدار فردا پایگاه جمعیت هلال احمراستان اصفهان درورزشگاه نقش جهان برای جمع آوری کمک های مردم مستقر است.
وی با اشاره به اینکه در 20 سالی که مربی گری می کند یکی از تیم های خوبی که در آن فعالیت داشته است سپاهان است افزود: بازیکنان من در این تیم همه تلاش خود را برای کسب نتیجه انجام می دهند.
سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه تیمش در موقعیت سازی برای گل یکی از تیم های برتر لیگ است افزود: متاسفانه این موضوع در حالی است که گل نمی زنیم و امیدوارم در دیدارهای آینده بازیکنان بهتر عمل کنند.
وی اظهار داشت: در دیدار فردا سیاوش یزدانی و رسول نوید کیا به دلیل محرومیت و مصدومیت درمقابل استقلال تهران حضور نخواهند داشت.
قلعه نویی گفت: بازیکنان تیم سپاهان تلاش خواهند کرد با برتری مقابل استقلال هوادارانش را برای کسب قهرمانی در لیگ برتر امیدوار کنند.
قلعه‌ نویی با بیان اینکه استقلال تیم قدرتمندی است افزود: این تیم توانست در هفته جاری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان را شکست دهد.
وی تاکید کرد: ما تیم فوتبال استقلال تهران را آنالیز کرده ایم و باید راه ارتباطی بین مهاجمان و هافبک‌ها ی این تیم قطع کنیم.
قلعه نویی همچنین با اشاره به حضور هواداران هر دو تیم در ورزشگاه اظهار داشت: باید تیم خودمان را تشویق کنیم و از این انرژی برای حمایت از تیم خود بهره ببریم.
به گزارش ایرنا وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان اصفهان نرسید.
عدم مطابقت زمان برگزاری نشست خبری با زمان رسیدن اعضای تیم استقلال به اصفهان، دلیل حضور نیافتن شفر به نشست خبری اعلام شد.
تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و استقلال تهران درچهارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه 23 فروردین ماه در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برابر یکدیگر صف آرایی می کنند.
سپاهان با 47 و استقلال با 44 امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند.
/6022 / 8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.