به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان عصر روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با تعدادی از روابط عمومی های دستگاه های خدمات رسان و اصحاب خبرگزاری ها با اعلام این خبر افزود: این شورا در دوره های گذشته نیز در استانداری اصفهان تشکیل شده بود ولی به دلیل نبود مدیریت ثابت و مستمر از ادامه فعالیت باز مانده بود.
عباس میرزایی نیا افزود:این ساختار به منظور ایفای نقش اساسی درحوزه اطلاع رسانی موظف است ساز و کار اطلاعات را بین بخش های مختلف برقرار نموده و بر آن نظارت نماید تا در نتیجه با پاسخگویی فعال، در پیشبرد اهداف یاری نماید و در این دوره سعی بر آن است که بمنظور انسجام امر اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی و همدلی و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه بطور مجدد این شورا در استانداری تشکیل شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه کارگروه های متعددی در زیرمجموعه این شورا قرار خواهد گرفت تاکید بر آن است که در این کار گروه ها از حضور رسانه های فعال و روابط عمومی دستگاه های اجرایی خدمات و امداد رسان استفاده شود.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، هدف از تشکیل این کارگروه بحران تاکید بر اطلاع رسانی های صحیح، سریع و کامل در امر پیشگیری و اقدامات دستگاه های اجرایی بمنظور مدیریت افکار عمومی و مخاطبان است.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که برخی در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیض را منتشر می‌کنند و به نوعی یاس و نا امیدی را اشاعه می دهند، مدیریت اطلاع رسانی یک ضرورت است.
میرزایی نیا یادآور شد: باید فرهنگ اعتماد به دستگاه‌های رسمی اطلاع رسانی را ایجاد کنیم تا جایگاه این دستگاه‌ها در مقابل شبکه‌های اجتماعی، ارتقا یابد.
در این جلسه مدیران روابط عمومی و خبرگزاری های حاضر ضمن ارایه میزان کمک های امدادی و چگونگی اطلاع رسانی خود به استان های سیل زده به ارایه نیازها و مشکلات خود در زمینه اطلاع رسانی پرداختند.
6994/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.