آذر کیوان امیر پور روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از 28 اسفند پارسال تا 16 فروردین 639 هزار و 123 نفر در قالب 177 هزار و 733 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شدند.
وی اظهار داشت: با توجه به ضریب ماندگاری مسافران در استان، بالغ بر یک میلیون و 917 نفر روز در مکان های اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند.
رییس تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از این تعداد بالغ بر 436 هزار نفر شامل 111 هزار و 846 خانوار در شهر اصفهان اسکان یافتند.
وی اظهارداشت: پیش از شروع تعطیلات با تشکیل ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان، 12هزار و 500 کلاس در یکهزار و 250 مدرسه در استان برای اسکان مسافران و میهمانان فرهنگی در ایام نوروز اختصاص یافت.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 650 مدرسه در کلانشهر اصفهان برای میزبانی از مسافران فرهنگی در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به بارش نزولات جوی و اسکان اضطراری مسافران در اماکن سرپوشیده استان افزود: برای این منظور تعدادی از مدارس و ورزشگاه های آموزش و پرورش برای اسکان مسافران اختصاص یافت.
امیر پور گفت: در این مدت شهرستان هایی که بیشترین تعداد پذیرش مسافر را در ستادهای اسکان فرهنگیان داشتند به ترتیب شامل اصفهان، کاشان و نایین بود.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان 84 درصد آمار مسافران پذیرش شد در ستادهای اسکان را داشتند و کارمندان دولتی حدود 13 درصد و مابقی استفاده کنندگان را افراد متفرقه و آزاد تشکیل دادند.
در ایام تعطیلات نوروزی امسال 41 ستاد اسکان در نواحی و مناطق استان اصفهان به میهمانان نوروزی خدمات رسانی کردند که یک ستاد مرکزی و هدایت نیز در اداره کل آموزش و پرورش مستقر شده است.
سال گذشته از مجموع بالغ بر 478 هزار مسافر نوروزی، حدود 133 هزار خانواده فرهنگی در یکهزار و 260 مدرسه در استان اصفهان اسکان یافتند.
/6022/ 6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.