سرهنگ اصغر زارع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وضعیت ترافیکی جاده های استان در زمان حاضر روان است و محدودیت ترافیکی در جاده ها وجود ندارد اما باید رانندگان برای بازگشت از سفر زمانبندی نسبت به طول مسیر و فرصت زمانی خود داشته باشند.
وی بیان کرد: بازگشت از مسافرت نباید به فردا سپرده شود که این اقدام به ترافیک سنگین در جاده ها و بروز حوادث ترافیکی و دیرتر رسیدن منجر می شود.
جانشین پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه آمار تصادفات امسال استان کاهش داشت، تصریح کرد: اکنون آمار مشخصی از درصد کاهش حوادث ترافیکی نداریم اما سرعت غیرمجاز، خواب آلودگی و بی توجهی نسبت به رعایت حق تقدم از مهمترین عوامل تصادفات بوده است.
وی رعایت فاصله طولی و همچنین رعایت سرعت مجاز را برای بازگشت از سفر به رانندگان توصیه کرد.
زارع در خصوص محدودیت ترافیکی در جاده ها گفت: محدودیت ترافیکی در برخی از جاده های اصفهان روز جمعه 16 فروردین ماه اعمال که از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام می شود.
بارندگی در روز جمعه 16 فروردین بر اساس اعلام هواشناسی محتمل است.
استان اصفهان دارای 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
در تعطیلات نوروز سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار مسافر به استان اصفهان سفر کردند و این رقم در تعطیلات امسال به گفته مسوولان افزون بر سه میلیون نفر رسیده است.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.