به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: بررسی نقشه ها و مدل های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از اواخر وقت امروز یکشنبه تا دوشنبه است.
در این اطلاعیه تاکید شد شرایط خسارت به تاسیسات، بدلیل افزایش سرعت وزش باد ( طوفان لحظه ای) در بیشتر مناطق استان بویژه مناطق بادخیز در نواحی جنوب، نیمه شرقی ( با گرد و خاک محلی ) و شمال استان برای روز دوشنبه وجود دارد.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه ‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی برای امروز و فردا بر روی استان است و بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید، بارش باران و در مناطق غرب و جنوب بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
حجت الله علی عسگریان اظهارداشت: شدت بارش‌ها از عصر روز یکشنبه تا روز دوشنبه و گاهی به شکل رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، در برخی مناطق طوفان لحظه ای و تگرگ خواهد بود.
وی گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان سه تا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای کلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هوای نیمه تا تمام ابری، گاهی وزش باد شدید، احتمال طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعد وبرق و برای روز سه شنبه، هوای قسمتی تا نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش بینی کرد.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.