محمد باقر مهدوی نژاد، عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی و خدماتی برای استقبال از میهمانان صورت گرفته است.
وی بااشاره به آمادگی پایگاه‌های اقامتی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران گفت: هماهنگی لازم برای اسکان مسافران با دستگاه‌های مربوطه و مدارس نیز صورت گرفته است.
مهدوی نژاد، ظرفیت پذیرش مسافر در مدارس اسن شهرستان را 25 هزار نفر اعلام کرد.
وی یادآور شد: تامین امکانات مورد نیاز مسافران از دو هفته پیش آغاز شده و320 کلاس در40 مدرسه از مجموع مدارس نایین، بافران، محمدیه، مزرعه امام، چوپانان و انارک به همراه سالن‌ها نمازخانه‌های آن برای اسکان مسافران از امروز 28 اسفند آماده شده است.
مدیر آموزش پرورش نایین افزود: همکاران ما، مدارس یاد شده را از نظر ایمنی و امکانات مورد نیاز بازرسی کرده اند تا نواقص احتمالی آنها برطرف شده باشد.
وی ادامه داد: برای مشخص شدن اماکن اسکان، تعداد زیادی بنر در میادین اصلی شهر نصب شده است.
مهدوی نژاد افزود: با توجه به نتایج نظرسنجی سال های گذشته از مسافران، شاهد رضایت بالای90 درصد از آنها از خدمات ارائه شده بودیم که این امر نتیجه تلاش حدود یکصد نفر از همکاران ما در این مجموعه بخصوص خدمتگذاران مدارس بوده که تعطیلات خود را در این ایام به مسافران نوروزی اختصاص داده اند.
وی از مردم سایر نقاط کشور دعوت کرد تا در ایام عید نوروز از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری نایین دیدن کنند.
وی با بیان اینکه مدارس نایین80 درصد ظرفیت پذیرش مسافران را دارند، گفت: در سال گذشته بیش از 21 هزار فرهنگی و مسافر نوروزی در مدارس نایین اسکان داده شدند.
نایین در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
7136/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.