علی اصفهانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم در کمیته پیشگیری از جرایم، حوادث و ناهنجاری های چهارشنبه آخر سال با حضور تعدادی از فرماندهان انتظامی گرفته شد.
وی با تاکید بر تأمین امنیت و حفظ آرامش شهروندان در این ایام اظهارداشت : از آنجا که برخی افراد با سوء استفاده از شرایط در زمان ها و مناسبت های مختلف سال در پی ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم هستند، دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی اینگونه افراد را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد : با اقدامات پیشگیرانه سعی خواهد شد شرایط امن و سالم برای شادی و نشاط شهروندان به خوبی مدیریت و فراهم شود.
وی اخذ تعهد از افراد سابقه دار و انجام بازرسی از اماکن و مراکز فروش غیرمجاز مواد محترقه و تحت نظارت قرار گرفتن نقاط حساس و حادثه خیز شهر و حومه و اجرای طرح های ویژه انتظامی در این خصوص را از دیگر تصمیمات مهم برای تامین امنیت مردم در این ایام برشمرد.
اصفهانی، همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین امنیت تعطیلات نوروز و حفظ آسایش و احساس امنیت مسافران نوروزی در حاشیه زاینده رود و دیگر اماکن تاریخی و تفریحی و تفرجگاه ها و مراکز اسکان مسافران با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها خبر داد.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.