به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در حاشیه سفر به تیران و کرون در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت های گردشگری و جاذبه های طبیعی متنوعی در شهر و روستاهای استان وجود دارد و مسوولان از این موقعیت ها زمینه های شادی و نشاط را فراهم سازند.
وی بیان کرد: در بین مردم شادی، نشاط و امید وجود دارد و به رغم مشکلات اقتصادی اما به دلیل فهم و درک بالا و علاقه به نظام و ولایت فقیه، همسویی خوبی داشته و نسبت به سختی ها صبر کرده و به آینده امیدوار هستند.
استاندار اصفهان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در تیران تصریح کرد : هماهنگی و وحدت خوبی بین مسئولان این شهرستان وجود دارد که این همدلی ها زمینه ساز خدمت بیشتر به مردم شده است.
وی با اشاره به افتتاح باغ بانوان این شهرستان یادآور شد : نیمی از جمعیت استان اصفهان را بانوان تشکیل می دهند که متناسب با جمعیت آن ها خدمات ارائه نشده و لازم است توجه ویژه ای به این قشر بشود.
رضایی با اشاره به فعالیت های سرمایه گذاری که در بخش گردشگری و محیط زیست پیش بینی شده است ، گفت: فرماندار شهرستان پرونده این سرمایه گذاری ها را پیش ببرد و در صورت بروز مشکل و موانع، موضوع را به مدیریت استان انعکاس دهد.
وی یادآورشد: توسعه همه جانبه و نگاه به همه مسائل اجتماعی و زیست بومی در اجرای پروژه ها بسیار مهم است و نباید یک جهت به موضوع نگاه کرد بلکه آینده و مبانی فرهنگی و اجتماعی را هم مورد توجه قرار داد.
وی به تقاضا مردم این شهرستان برای بیمارستان تخصصی تصریح کرد : در زمان حاضر اختصاص ردیف اعتباری در بودجه سال 98برای این بیمارستان به دلیل تصویب بودجه در مجلس امکان پذیر نیست و باید بر اساس قانون راهکار دیگری انتخاب شود.
استاندار اصفهان عصر روز دوشنبه به تیران و کرون سفر کرد که از شهر زیر زمینی کردعلیا و چشمه مرغاب و منطقه صنعتی رضوانشهر بازدید و همچنین با خانواده شهید سلیمی از شهدای حمله تروریستی زاهدان دیدار کرد.
افتتاح پروژه های مدیریت شهری از برنامه های دیگر استاندار به این شهرستان بود.
‎عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در سفر یکروزه شهرستانی خود، از جاده در حال احداث دهق - میمه بازدید کرد.
‎این مسیر به طول 36 کیلومتر با سرمایه گذاری یک خیر ساخته می شود.
‎استاندار اصفهان همچنین از کلینیک در حال احداث امام حسین(ع) این شهر و مجموعه تولیدی ریسندگی پایا جین واقع در شهرک صنعتی علویجه و کلینیک امام سجاد(ع) دهق بازدید کرد.
‎منطقه مهردشت در شهرستان نجف آباد دارای دو شهر و 10 روستاست که شهر دهق با 15 هزار نفر پر جمعیت ترین شهر منطقه و پس از آن علویجه با جمعیت 12 هزار و 500 نفر دومین شهر منطقه است.
‎همچنین هشت روستا در تابعه شهر دهق و 2 روستا در تابعه شهر علویجه می باشد که شهرک های صنعتی دهق و علویجه و ناحیه صنعتی حسین آباد ، هسنیجه، خونداب و اشن از قطب های اقتصادی این منطقه می باشد.
‎منطقه مهردشت ( دهق و علویجه) در 80 کیلومتری غرب اصفهان است.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.