سرهنگ حسین حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا علاوه بر آماده باش تمامی نیروها، تعدادی از واحدهای کمکی هم به رده ها و یگان های انتظامی و خدماتی اضافه می شو ند.
وی همچنین به تقویت و افزایش تعداد گشت های خودرویی و موتوری راهور و انتظامی در تعطیلات نوروزی اشاره کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان اظهارداشت: پیش بینی می شود که امسال استان میزبان بالغ بر سه هزار و 500 هزار مسافر و گردشگر نوروزی باشد.
وی خاطرنشان کرد: پلیس در کنار سایر دستگاه های استان تلاش می کند تا مقدمات میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی را فراهم کند.
حسین زاده به شهروندان توصیه کرد که در روزهای پایانی سال همزمان با موج خریدها و مسافرت ها مراقب سو استفاده سارقان و کلاهبرداران باشند.
وی تاکید کرد: در این روزها، جایگاه های سوخت، طلافروشی ها، بانک ها، مراکز خرید، اماکن تفریحی و گردشگری نیازمند مراقبت های بیشتری است.
به گفته وی در ماه پایانی سال پلیس هم با حجم انبوهی از سفرهای درون شهری و هم با ترافیک سنگین در مسیرهای داخلی و بیرونی شهر مواجه است.
جانشین فرماندهی انتظامی اصفهان اضافه کرد: با توجه به اینکه همه چیز در این ایام در حال تغییر و دگرگونی است، پلیس هم به طبع، نظارت های خود بر نظم و امنیت را بیشتر می کند.
وی با بیان اینکه مأموران پلیس سوگند یاد کردند که در هر شرایطی حافظ جان، مال و ناموس مردم باشند گفت: به یقین پلیس در این روزها با دقت، هوشمندی و مجاهدت بیشتری وارد میدان خواهند شد تا وقوع جرایم به کمترین حد ممکن برسد.
حسین زاده با بیان اینکه ظرف سه سال گذشته در استان هیچ گونه سرقت مسلحانه ای در روزهای پایانی سال نداشتیم اظهار داشت: امسال هم تمهیدات ویژه ای پیش بینی شده تا امنیت و آرامش وصف ناپذیر استان همچنان تداوم داشته باشد.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.