به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از آمادگی خیرین و نهادهای حمایتی جهت ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم برخوردار اردستان خبر داد و افزود: عملیات اجرایی ساخت هشت واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای 2 توانخواه تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.
وی بدون اشاره به آمار افراد زیر پوشش نیازمند مسکن در شهرستان اردستان بیان کرد: پیگیر اختصاص زمین جهت ساخت مسکن برای سایر افراد واجد شرایط و خانواده های معظم شهدا نیز هستیم.
فرماندار اردستان تصریح کرد: دست اندر کاران دغدغه خانه دار کردن محرومان را نداشتند و این شرایط رضایت بخش نیست؛ اگر اراده برطرف کردن این مشکل وجود داشت، تا امروز این خانواده ها صاحب مسکن شده بودند.
وی اضافه کرد: بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) باید پیگیر رسیدگی به مشکل مسکن افراد زیر پوشش خود باشند و با استفاده از ظرفیت انجمن خیرین مسکن ساز، بنیاد برکت و کمک های دولتی کمبودها را برطرف کنند.
تاملی همچنین عنوان کرد: برخی اعضای کنونی انجمن خیرین مسکن ساز چندان فعال نیستند، در حالی که این انجمن نیازمند اعضای هیات مدیره قوی و پیگیر است تا بتوانند به صورت فعالتر وارد عرصه خدمت رسانی شوند.
افزون بر یک هزار و 100 نفر معلول در حوزه توانبخشی و 310 خانوار در حوزه اجتماعی زیر پوشش بهزیستی و 2 هزار و 800 نفر در شهرستان اردستان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.