مسوول روابط عمومی باشگاه باریج اسانس کاشان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم بانوان این باشگاه امروز در دیدار نهایی مسابقات والیبال جام باشگاه های ایران با نتیجه 3 بر 1 برابر تیم اکسون تهران به پیروزی رسید.
معین حسیبی افزود: دختران کاشانی در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتیجه های 25 بر 23، 25 بر 12 و 25 بر 23 برابر حریف به برتری دست یافتند و تیم اکسون تهران تنها ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به پایان برد.
وی عنوان کرد: خانم خمسه سرمربی با کمک مربیگری خانم ها داودی، ترکی و محلوجی به عنوان بدن ساز و خانم مهیاری سرپرست تیم در این مسابقات تلاش بسیاری کردند و هم اکنون تیم در شرایط بسیار خوبی بسر می برد.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری قزوین نیز در دیدار رده بندی با پیروزی 3 بر 1 برابر استعدادهای درخشان مهاباد عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کرد.
باریج اسانس در دور برگشت مسابقات والیبال جام باشگاه های بانوان ایران که از چهارم اسفندماه آغاز شد، با تیم های مدرن مشهد و مهاباد و نفت آغاجاری هم گروه بود.
فاطمه عنایت، ریحانه داورپناه، الهه حلاج، صبا ایدلخانی، شبنم نوروز، زویا خالقی، فاطمه زیدآبادی، فاطمه احمدی، سمیه شیرزای، افروز کریمی، زهرا کریمی، سوگند سلیم، فاطمه ابراهیمی، فاطمه طاهری، عاطفه جمالی، ملیکا ارشدی، طوبی حسین زاده و سارا مسیحی با سرمربیگری خمسه اعضای تیم باریج اسانس در این رقابت ها بودند.
رقابت های جام باشگاه های والیبال بانوان کشور با حضور تیم باریج اسانس کاشان، اکسون تهران، شهرداری قزوین، استعدادهای درخشان مهاباد، وارنا شهر باران گیلان، مدرن مشهد، صنعت نفت آغاجری و شهرداری ارومیه به مدت پنج روز با میزبانی قزوین برگزار شد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.