به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان پنجشنبه شب پس از تساوی تیمش مقابل ماشین ‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر، افزود: تیم ما برای ریکاوری(بازیابی) در این چند مدت که بازی های فشرده ای در لیگ برتر و جام قهرمانان آسیا انجام دادیم زمان لازم را نداشت.
وی با بیان اینکه سعی ما بر این بود که بدن بازیکنان ما با توجه به هوای سرد آماده تر از حریف باشد، اظهارداشت: سرما در این شرایط به فشار بدنی ما کمک می کند چون تیم ما به این شرایط عادت کرده و تمرین می کند.
منصوریان با اشاره به اینکه برای نتیجه گرفتن از همه امکانات مان استفاده می کنیم، افزود:در دیدارهای آسیایی در جام قهرمانان این سرما برای حریفان ما که از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند سخت خواهد بود.
وی ادامه داد : در این راستا ما همه جوانب را در نظر گرفتیم و در دیدار با ماشین سازی برای تیم حریف این شرایط سخت بود و بازیکنان ما راحت بازی کردند.
منصوریان اضافه کرد : بازیکنان حریف در این دیدار این کار را کردند که از داور هم نمی تواند کاری کند و فقط می تواند وقت بیشتری بگیرد.
وی گفت: فرهنگ وقت تلف کردن از فوتبال عربی به لیگ برتر ما آمد، افزود: باید به هرشکل بتوانیم با برنامه حرکت کینم و اگر در این راستا ببریم خوشحال می شویم.
سرمربی ذوب آهن همچنین با اشاره به لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما در مقابل الغرافه قطر برای پرچم ایران جنگید و موفق ظاهر شد و توانستیم پیروز شویم و به دور بعد صعود کنیم.
وی تصریح کرد : متاسفانه در برابر استقلال تهران در لیگ برتر شرایط خوبی نداشتیم و باختیم.
منصوریان چمن فولادشهر را خوب توصیف کرد و گفت : در این چمن بهتر بازی می کنیم.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.