به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی رضایی روز چهارشنبه در همایش قدردانی از حافظان فاطمی و گرامیداشت یاد شهدای کاشانی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) قرآن کریم و عترت پاک خود را برای مسلمانان به امانت گذاشتند و هر زمانی که اینها از هم جدا بودند، شرایط جامعه اسلامی رو به افول گذاشت.
وی بیان کرد: هر زمانی که قرآن و عترت در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، اسلام سربلند بوده و از جمله در دوران انقلاب با عنایت خداوند سبحان اینها کنار هم ایستادند که خیر و برکت آن سر سفره مردم قرار گرفت و انقلاب اسلامی نیز به سربلندی رسید.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با قدردانی از حافظان قرآنی و خانواده آنها اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب حضرت امام حسین (ع)، محرم و صفر می باشد و حضور و درخشش این حافظان قرآنی از جمله برکت های استقرار نظام ولایی است.
وی عنوان کرد: شهیدان دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافعان حریم امنیت هر چه داشتند با الهام از این مکتب در راه خدا فدا کردند تا کسی به این کشور نگاه چپ نکند و ناموس مملکت در امان بماند اما برخی به دنبال پهن کردن فرش قرمز برای آمریکایی ها بوده و هستند.
رضایی همچنین یادآور شد: مردم در کنار تنگناهای اقتصادی و سایر مشکلات با غیرت، بصیرت و آگاهانه در هنگام ضرورت از جمله راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پرشور دارند اما برخی قدر این شهیدان، خانواده های آنها و نظام اسلامی را نمی دانند.
وی در ادامه تاکید کرد: تا هنگامی که شهیدان، مقام معظم رهبری، دینداری و وفاداری ملت باشد، این راه را با سربلندی ادامه خواهیم داد تا ان شا الله مدیون خون شهیدان نشویم.
مادر شهیدان بارفروش نیز در این همایش با اشاره به اینکه شهیدان زنده هستند، گفت: برخی بانوان که چادرهای خود را استفاده نمی کنند باید بدانند شهیدانی که رفتند، این چادرها را در برابر دشمن از اسلحه برتر می دانستند.
وی افزود: جوان های بسیاری در راه این چادر سیاه که به واقع نمادی از امر به معروف و نهی از منکر است، جان خود را از دست دادند و گر چه دشمن تا حدودی نفوذ کرده اما جوانان و خانواده شهدا باید با بردباری این راه را ادامه دهند.
به گزارش ایرنا، 21 نفر از بانوان مجتمع درمانی شفا که به سعادت حفظ قرآن کریم نائل آمدند در ادامه این همایش به میزبانی حسینیه شهدای پایگاه مقاومت بسیج کاشان مورد قدردانی قرار گرفتند.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.