مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان در حاشیه بهره برداری این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود : پردیس هنر اصفهان با سه هزار و 500 نفر ظرفیت شامل بخش های متعدد، سالن آمفی تئاتر روباز، دالان بهشت، برج آب، چندین آبشار مصنوعی، آبنما با رقص نور در محوطه و فرش گل است.
محمدرضا برکت گفت: عملیات اجرایی این از اسفندماه سال 95 آغاز و پس از 24 ماه تلاش در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح دارای مساحت 75 هزار مترمربعی است، تصریح کرد: 10 هزار مترمربع به ساخت پارکینگ تخصیص یافته که ظرفیت پارک حدود 300 خودرو را دارد.
وی هزینه آزادسازی طرح پردیس هنر را 44 میلیارد ریال دانست و گفت: 256 میلیارد ریال صرف هزینه عمرانی و ایجاد فضای سبز در این طرح شده همچنین 6 هزار و 500 اصله درخت و درختچه در این طرح کاشته شده است.
برکت با بیان اینکه پردیس هنر می تواند محلی برای تعامل و گردهم آمدن اهالی فرهنگ و هنر باشد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان فضایی از حاشیه زاینده رود که در اختیار شهروندان قرار نداشت را به چنین فضایی تبدیل کرده است از این رو انتظار می رود این پردیس به یکی از زیرساخت های مهم فرهنگی و هنری شهر اصفهان تبدیل شود.
در شهر اصفهان افزون بر 2 میلیون و 300 هزار نفر زندگی می کنند.
همچنین این خطه دارای 15 منطقه شهری، هفت هزار و 500 هکتار اراضی مسکونی، 700هزار خانه ، حدود 360 هکتار اراضی آموزشی، 50 هکتار پارکینگ، یکهزا رو 100 هکتار فضای عمومی و 300 هکتار باغ داخل محدوده شهری است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.