به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا نقدی دوشنبه شب در آیین یادبود شهدای ترور منطقه کاشان افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی آموزش دیده مکتب ولایت فقیه با روحیه و اندیشه بسیجی هستند که سده ها در مکتب اهل بیت (ع) رشد یافتند.
وی بیان کرد: کارشکنان نفوذی در کشور بدانند که هر گز نمی توانند مسیر را برای دشمنان خارجی باز کنند تا مردم را تسلیم خواسته های ناحق و نامشروع آنها کنند و مسوولان باید قدر این ملت ولایتمدار و شریف ایران را بیشتر بدانند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران اضافه کرد: ملت ایران در برابر فشار نفوذی هایی که گرانی در زندگی معیشتی مردم ایجاد می کنند تا آنها را در برابر سلطه گران به تسلیم وادارند، با صلابت ایستاده و از آرمان هایی که به علت آن قیام و صدها هزار شهید فدا کرد، دفاع می کند.
وی عنوان کرد: هشیاری و بصیرت مردم ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با وجود گرانی و جنگ روانی دشمن و فشارهای اقتصادی جهان را شگفت زده کرد.
نقدی با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهیدان مدافع حریم امنیت جوانی خود را با اخلاص وقف حاکمیت دین خدا، دفع اشرار و دفاع از نظام اسلامی کردند و آسایش و امنیت زندگی امروز مرهون جانفشانی های آنها است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: عملیات تروریستی سیستان و بلوچستان جریان طبیعی نیست و متصل به سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی، آمریکا، انگلیس و دنباله های منطقه ای آنها می باشد و به علت امنیتی که برای تروریست ها در کشورهای همسایه ایجاد شده دست به این اقدام ها می زنند.
وی با اشاره به حمایت سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و نوکرهای جنایتکار آنان در کشورهای منطقه با بهره گیری از ماهواره و پهپاد افزود: هنگامی که این حمایت ها وجود داشته باشد، تروریست ها دیگر دغدغه اسلحه، پول، اطلاعات و مهمات ندارند.
نقدی با قدردانی از جوانان مرزبان گفت: برای این سازمان های جاسوسی پیدا کردن چند نفر در میان جمعیت چند میلیون نفری یک استان کار سختی نیست و رویارویی با آنها کار بسیار دشواری است که جوانان ما آن را انجام می دهند.
وی در ادامه بیان کرد: کشورهای منطقه هم دارای نیروهای امنیتی و پلیس هستند اما با کمک سازمان های جاسوسی دست تروریست ها را باز گذاشتند و کسانی هم که در داخل کشور به صورت غیر مستقیم بین شیعه و سنی اختلاف می اندازند، با این اقدام ها افراد را برای دشمن آماده سازی می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران همچنین تصریح کرد: کشورهای منطقه که با تروریست ها همکاری می کنند، بدانند که گوشمالی داده خواهند شد و ضربه به آنها خواهیم زد؛ خواسته ملت ایران که انتقام از تروریست ها است، عملی می شود اما انتقام اصلی را از رژیم اشغالگر قدس و آمریکا خواهیم گرفت.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهکی تروریستی هفته گذشته با اقدامی کور و انتحاری یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه شد.
سید ابوالفضل موسوی، ثارالله موسوی، میثم عبدالله زاده، و ابراهیم صیادی از جمله شهدای منطقه کاشان بودند که در جریان این حادثه تروریستی به درجه والای شهادت نائل آمدند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.