به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز جمعه با تسلیت شهادت سه نفر از جوانان این منطقه در جریان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شکوه و حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در نقاط مختلف این مرز و بوم موجب خشم و نفرت دشمنان و مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و این حضور و اقتدار را برنتافتند.
وی افزود: انجام چنین اقدام هایی نه تنها موجب ضعف جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد، بلکه همگان را مصمم تر می کند تا هدف های عالی این نظام مقدس را به سر منزل مقصود برسانند.
فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: پس از پایان هشت سال جنگ تحمیلی هنوز باب شهادت در جمهوری اسلامی باز است.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی که خود را 'جیش العدل' معرفی می کنند، با اقدامی کور و انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی که با یک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش- زاهدان رخ داد، منجر به شهادت 27 نفر و زخمی شدن 13 نفر دیگر از نیروهای جان بر کف سپاه شد.
سید ابوالفضل موسوی، سید ثاراله موسوی و ابراهیم صیادی از جمله شهدای کاشانی این حادثه تروریستی بودند.
همچنین پاسدار میثم عبدالله زاده از آران و بیدگل و امید اکبری از شهرستان اردستان در جریان این حادثه تروریستی به درجه والای شهادت نائل آمدند.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.