به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان سه شنبه شب در نشست خبری افزود: بازی سنگین و خوبی بود می دانستیم حریف کویتی ممکن است سرحال نباشد ولی این تیم برخلاف سایر تیم های عربی روی ارسال هایش خوب کار کرد.
وی با قدردانی از حمایت مدیریت و مسئولان باشگاه ذوب آهن از این تیم اظهارداشت: در این دیدار بازیکنان ذوب آهن تلاش زیادی برای پیروزی کردند و از همه انها تشکر می کنم و این برد را به هوداران اصفهان و کارگران کارخانه ذوب آهن و همه کسانی که در سرمای زیر صفر تیم را تشویق کردند تقدیم می کنم.
منصوریان ادامه داد : تیم کویت 18 ما نباخته بود و ما امروز یار دوازدهم را در ورزشگاه احساس کردیم و از همه هوداران قدردانی می کنم.
وی خاطرنشان کرد : وقتی می بریم همه تیم می برد و وقتی نتیجه عوض شود همه تیم مقصر هستند تیم کویت حریف سختی بود و ما امروز یکی از 90 دقیقه ها را بردیم و 90 دقیقه سخت را درقطر در پیش داریم.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم ملی قطر قهرمان آسیا شده در آن بازی هم باید ایستادگی کنیم و همه تلاش خد را برای پیروزی به کار ببندیم.
وی با بیان اینکه در دیدار امروز نتیجه مهمتر از کیفیت بود ، اظهارداشت: ما باید خیلی مواظبت می کردیم از نحوه بازی امروز نتیجه از کیفیت بازی مهمتر بود و بازیکنان کیفیت بازی را در دست گرفتند و با تنها بازیکن خارجی خردیمان پیروز میدان شدیم.
وی اظهارداشت: در تیم ما اتحاد و همدلی موج می زند و باید تلاش کنیم ذوب آهن متفاوتی می بینم.
وی اضافه کرد: ذوب آهن بعد از استقلال و پاس تهران یکی از پرافتخارترین تیم های آسیاست که نایب قهرمان آسیا را یدک می شد و تیم باشخصیتی است.
وی افزود: اگر بازی با غرافه را ببریم می توانیم نوید روزهای خوب را بدهیم.
وی همچنین از امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان برای حضور و حمایت از تیم سابق خودش قدردانی کرد و افزود: تفاوت اصفهان با تهران این است که وقتی احتیاج به کمک دارد زرد و سبز را کنار می گذارند و همه کمک می کنند.
کرستین اوساگانا بهترین بازیکن زمین و زننده گل ذوب آهن در این نشست گفت:بازی سختی بود و بازی دوم من در تیم بود در این دیدار جنگیدیم و توانستیم موفق شویم.
وی بیان کرد : برای من سخت بود در زمان کم خودم را با تیم هماهنگ کنم و خوشحال هستیم بردم و تماشاگران را خوشحال کردیم.
وی اظهار داشت: تیم حرف قهرمان کویت بود و توانستی این تیم را شکست دهیم ف ما یددرا سختی را در قطر پیش رو داریم و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد، ما یک خانواده هستیم و برای موفقیت به جنگیدن ادامه می دهیم.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.