شاپور حدادی پور روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : طول خطوط شبکه فشار متوسط قبل از انقلاب در شهرستان گلپایگان از 110 کیلو متر و شبکه فشار ضعیف از 175 کیلومتر درمجموع به بیش از هزار و 600 کیلومتر رسیده است.
وی به اشاره به اهمیت برق رسانی به چاه های کشاورزی گفت: با اولویت قرار دادن این طرح پس از انقلاب اسلامی، تاکنون به 684 حلقه چاه در شهرستان گلپایگان برقرسانی شده است.
مدیر اموربرق گلپایگان استفاد از پنل های خورشیدی را راهکار مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی برق عنوان کرد و گفت: این اقدام با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه در دستور کار این اداره قراردارد و در این راستا تاکنون ظرفیت منصوبه به 85 کیلو وات برای استفاده مشترکان شهرستان از این انرژی نو رسیده است.
حدادی پور خاطر نشان کرد: اکنون 52 هزار و952 مشترک برق درشهرستان گلپایگان وجود دارد این در حالی است که این رقم قبل از انقلاب پنج هزار و 125 مشترک بود.
مدیر اموربرق گلپایگان گفت: همزمان با دهه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، 10 پروژه برقرسانی با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی گفت: روشنایی بلوار اصلی روستای رباط سرخ، احداث شبکه و نصب ترانس گلشهرخیابان نبوت، نصب ترانس در بلوار مادرشهر گلپایگان، روستای آرجان، درمانگاه افخمیه و شهر گلشهر، نصب سکسسیونر فیدر 10 کنجدجان، رفع حریم شبکه و پست خیابان مهر، بهسازی شبکه فشار ضعیف محله رباط پیر علی و جابه جایی شبکه و پست در روستای قلعه موتور از جمله این طرح هاست.
استفاده از نیروی برق در شهرستان گلپایگان از سال 1317(80 سال قبل) با نصب مولدی به قدرت 15 اسب بخار با خودیاری مردم این خطه آغاز شد.
شهرستان گلپایگان در180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6022 /7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.