به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان، سه شنبه شب پس از توقف تیمش برابر نساجی مازندران در ورزشگاه فولادشهر اظهارداشت: متاسفانه دقایق بسیازی از بازی های لیگ برتر صرف اعتراض به داوری و حاشیه ها می شود و نتیجه آن عدم موفقیت تیم ملی را در جام ملت های آسیا در پی داشت.
وی اضافه کرد: تمامی بازیکنان لیگ برتر باید بیاموزند که حرف اول و آخر در زمین را داور می زند و به جای اعتراض به او باید حواس خود را به بازی معطوف کنند.
وی خاطرنشان کرد: کنترل بازیکنان باید از لیگ برتر شروع شود و بر همین اساس از یک داور طراز اول استان اصفهان درخواست کردیم که به نوان یک مشاور در خدمت باشگاه و بازیکنان تیم ذوب آهن باشد.
سرمربی ذوب آهن تصریح کرد : اگر چه بازیکنان برای موفقیت تیم زحمت کشیدند اما، برای دستیابی به موفقیت نیازمند گذر زمان هستیم و نقطه عطف مسابقات ما مصاف در رقابت اصلی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
وی با بیان اینکه حدود 11 دقیقه بازی در حالت سکون بود بیان کرد : این میزان سکون در بازی باید کاهش یابد و زمان مثبت بازی ها باید افزایش یابد.
منصوریان درباره نقل و انتقالات و اضافه شدن خلعتبری اضافه کرد: در نقل و انتقال نیم فصل نمی تواند انتظار جذب بازیکنان خوب داشت زیر تیم ها بازیکنان خود را می خواهند.
وی همچنین از حضور هواداران کم تعداد ذوب آهن که با وجود سرمایی هوا تیم را تشویق کردند تشکر کردند.
/8114/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.