حجت الاسلام والمسلمین محمد قیصری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کودکان و نوجوانان می توانند عامل بسیار تاثیر گذاری برای انتقال آرمان‌ های انقلاب اسلامی به نسل‌های بعد از خود باشد.
وی اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب در قالب کارنامه چهل سالگی نظام به دانش آموزان می تواند از شکاف و انقطاع فرهنگی این نسل با نسل‎ های انقلاب و دفاع مقدس جلوگیری ‎کند.
مدیر گروه فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: از آنجا که کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌ های آینده انقلاب اسلامی از فطرتی پاک و خداجو برخوردارند در صورت پرورش صحیح می ‌توانند کشور را در برابر همه تهدیدهای ابرقدرتان منفعت ‌طلب و زورگو بیمه کنند.
وی خاطرنشان کرد: پس شایسته است تا با در نظر گرفتن شرایط سنی آنان و بمنظور تعمیق بخشیدن به باورهای دینی اجتماعی آنها با برگزاری جشن‌ های بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، با محتوای دینی انقلابی، شیرینی انقلاب را به کودکان و نوجوانان بچشانیم و بذر انقلاب را در وجود آنان بکاریم.
قیصری تاکید کرد: در این راستا دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری موسسه فرهنگی سفیران سرزمین آفتاب اقدام به برگزاری جشنواره 'بچه‌های انقلاب' با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده کرده است.
وی تبیین دستاوردهای انقلاب به دانش آموزان را با استفاده از قالب های نوین تبلیغی و ایجاد علاقمندی به نظام و انقلاب در دانش آموزان با مقایسه نظام ستم شاهی و حکومت اسلامی را از جمله اهداف اصلی این جشنواره برشمرد.
این کارشناس فرهنگی، معرفی چهره‌های جدید در عرصه مربیگری کودک و نوجوان را از دیگر اهداف جشنواره ذکر و اضافه کرد: مربیانی که در این جشنواره شرکت کننند می توانند بمنظور کیفیت بخشی به برنامه های اجرایی خود در کارگاه ‌های توجیهی آموزشی که همراه با برنامه های شاد و تاثیرگذار برگزار می شود، حضور یابند.
قیصری ادامه داد : مربیان شرکت کننده در کارگاه های علمی، آموزشی و توجیهی با استفاده از مباحث استادان، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی، متناسب با یکی از مقاطع مختلف تحصیلی شامل پیش دبستانی، دبستان راهنمایی و دبیرستان آماده و فایل مربوطه را تا تاریخ 10 بهمن ماه و قبل از اجرا به دفتر جشنواره تحویل دهند.
به گفته وی مربیان باید بهترین برنامه اجرایی خود را با کیفیت خوب ضبط و به دفتر جشنواره برای داوری تحویل دهد و در ادامه در مراسمی که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تولد امام خمینی(ره) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر برگزار می شود از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.
مدیر فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، رویدادی ماندگار است که تمام دنیا را تحت‌ تأثیر خود قرار داده است ، گفت: اکنون در آستانه چهلمین سالگرد این پیروزی شکوهمند، دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه آمریکا و اسراییل تصمیم گرفتند تا به هر شکل ممکن این شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کنند.
وی از همه مردم و مسوولان خواست تا با همدلی و همبستگی تمام، در جشن چهل سالگی انقلاب به اندازه توان خود نقش داشته باشند.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.