به گزارش خبرنگار ایرنا به منطقه رزمایش نیروی هوایی ارتش در اصفهان، سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت صبح جمعه در جمع خبرنگاران گفت: پس از بمباران موفق دیشب هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو24 ،ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن های اف 4 با شلیک موشک های ارتقا یافته ماوریک و استفاده از بمب های هوشمند، نقطه زن و دورایستای قاصد که توسط متخصصان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، با حجم تخریب گسترده، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.
امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه افزود: در این مرحله از رزمایش از پرنده های فوق سبک و پهپادهای تهاجمی نیروی هوایی در راستای شناسایی و انهدام اهداف شبیه سازی شده در حجم گسترده ای به منظور ضربه نهایی به دشمن استفاده شد.
وی اضافه کرد: شب گذشته هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو24 و فانتوم با استفاده از غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین اهداف از پیش تعیین شده کردند.
به گزارش ایرنا مرحله نهایی و عملیاتی رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت که از صبح روز گذشته آغاز شده است تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت.
پایگاه های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به منظور برگزاری این رزمایش از روز شنبه گسترش نیروهای خود را آغاز کرده اند.
سیام*9612**1336/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.