علیرضا صبوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این مجتمع ها را شامل مشهد اردهال، آزران ورکان و قهرود جوینان برشمرد و افزود: اهالی 15 روستا در مجموع با بهره برداری از این سه طرح از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند خواهند شد.
وی بیان کرد: برای مجتمع آبرسانی مشهد اردهال که یک هزار و 635 خانوار روستاهای حسنارود، علوی، علی آباد، اسحاق آباد، نشلج، غیاث آباد، باریکرسف، اردهال و چنار را زیر پوشش قرار خواهد داد، افزون بر 150میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و صندوق توسعه تا کنون هزینه شده و 10 میلیارد ریال دیگر نیاز دارد.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان اضافه کرد: همه حوضچه ها، 2 مخزن 750 و 50 مترمکعبی و 30 کیلومتر خطوط لوله گذاری مجتمع آبرسانی آزرکان ورکان نیز با 50 میلیارد ریال اعتبار ملی و صندوق توسعه ساخته شده است.
به گفته وی، برای اجرای کامل این طرح از جمله ساخت مخزن 300 مترمکعبی و خطوط انتقال که روستاهای تجره، آرنجن، ورکان، پنداس و آزران با جمعیت بیش از 450 خانوار را پوشش می دهد، به 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.
صبوری عنوان کرد: برای اجرای مجتمع آبرسانی قهرود جوینان شامل 2 روستا با جمعیت افزون بر 400 خانوار، بیش از 20 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و صندوق توسعه اختصاص یافته است.
وی افزود: برای تکمیل این طرح با 85 درصد پیشرفت فیزیکی نیز به 10 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز داریم.
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان یادآور شد: آب آشامیدنی پنج هزار و 601 خانوار، 14 هزار و 600 مشترک، در 55 روستای این شهرستان از 39 حلقه چاه، 14 چشمه و 12 رشته قنات تامین می شود.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.