به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سرتیپ امیر حاتمی در جمع مدیران و متخصصان صنایع الکترواُپتیک شرکت صنایع الکترونیک وزارت دفاع در اصفهان، توجه ویژه به نیازهای فناورانه نیروهای مسلح، فرایندهای نوآورانه، مهندسی سیستم، مدیریت دانش، استاندارد سازی و تضمین کیفیت را از اولویت های پیش برندگی صنعت دفاعی در شرایط تحریم دانست.
وی افزود: با توانمندی، ظرفیت های فوق العاده و زیر ساخت های فناورانه در شرکت صنایع الکترونیک و صنایع الکترو اُپتیک اصفهان خواهیم توانست بطور جامع نیازهای نیروهای مسلح را در حوزه های الکترواُپتیکی، لیزری و تجهیزات پزشکی بدون نیاز به خارج از کشور تامین کنیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قدرت دفاعی کشور را مرهون آگاهی و بصیرت ملت بزرگ ایران، تدابیر فرمانده کل قوا، حمایت دولت خدمتگزار و مجاهدت نیروهای مسلح و متخصصان صنعت دفاعی کشور دانست.
وی افزود: امروز صنایع دفاعی به عنوان پیشران صنعت کشور نماد خودباوری و اتکا به ظرفیت های داخلی است.
امیر سرتیپ حاتمی، پیشرفت های چشمگیر در حوزه های مختلف بویژه الکترونیک و اُپتیک در وزارت دفاع را مرهون تفکر انقلابی، جهادی و جوانگرائی توصیف و ابراز امیدواری کرد: در آینده خبرهای بسیار خوبی از پیشرفت های صنایع الکترونیک وزارت دفاع به استحضار ملت سربلند ایران رسانده شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان افتتاح خطوط تولید تجهیزات الکترواُپتیکی پیشرفته از محصولات و دستاوردهای جدید شرکت صنایع الکترواُپتیک وزارت دفاع در اصفهان نیز دیدن کرد.
2093/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.