به گزارش ایرنا، علیرضا جعفری روز شنبه در نشست خبری در سالن اجتماعات این اداره کل افزود : این توزیع بر اساس ثبت نام در سامانه انجام شده و هدف از آن توزیع عادلانه لاستیک به رانندگان خودروهای سنگین بوده است.
وی ادامه داد : 20 هزار حلقه لاستیک از آمار یاد شده از اول مهر از طریق سامانه و از اواخر تیر ماه 10 هزار حلقه از طریق صنف بر اساس کارکرد به رانندگان به منظور تسهیل در حمل و نقل برون‌ شهری در اختیار رانندگان قرار گرفت.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان تصریح کرد: هدف این مجموعه مدیریت توزیع عادلانه لاستیک است و مدل ها و انواع مختلف لاستیک بر مبنای کارکرد رانندگان در اختیار آنان قرار می گیرد.
جعفری خاطرنشان کرد : میزان کشته شدگان در حوادث جاده ای استان اصفهان به صورت مستمر از ده سال قبل تاکنون با روند نزولی رو به رو بوده است کاهش داشته است، اما با این وجود در 2 سال اخیر با رشد ناچیزی مواجه شد و دلیل آن افزایش چند برابری حجم ناوگان و ورود ناوگان غیر ایمن بوده است.
وی با اشاره به اینکه استفاده از ناوگان عمومی باید فرهنگ سازی شود، تاکید کرد: بر مبنای تحلیل آمار، استفاده از حمل و نقل عمومی به جای خودروهای شخصی میزان حوادث جاده ای را کاهش می دهد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان بر ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های برون شهری تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، استان اصفهان دارای 12 هزار کیلومتر انواع جاده است، این استان 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزادراه دارد.
این نشست خبری به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد.
روز 26 آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان، روز تجلی ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی یادآور خاطره فرمان تاریخی رهبرکبیرانقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی (ره) در سال 1362 است که رانندگان کامیون در کشور برای تخلیه کالاهای اساسی مردم رهسپار بندرهای جنوبی کشور شدند و هرسال به مناسبت این روز و هفته حمل ونقل در کشور برنامه های متنوعی برای ارج گذاشتن به حرکت کامیون داران در این روز برگزار می شود.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.