به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی گرجی روز دوشنبه در سومین اجلاس نماز تیران و کرون در محل سالن آموزش و پرورش این شهر افزود: تخریب شخصیت و شکستن صلابت مسئولان و شخصیت های مهم جامعه خسارت های زیادی را برای نظام به همراه دارد.
وی بیان کرد: حفظ صلابت مسئولان در راس و جز اولویت های مهم نظام است و چنین اقداماتی از طرف مردم و شخصیت های مهم برای دشمنان فرصت سازی می کند.
وی با بیان اینکه باید جایگاه و حرمت ها حفظ شود، تصریح کرد: صدمه به حرمت و جایگاه های مهم اجتماعی باعث آشوب و نارضایتی در داخل و بی اعتمادی می شود.
استاد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه جایگاه های مهم دینی باید تقویت شوند، خاطرنشان کرد: نماز جمعه یک جایگاه مردمی است که باید این جایگاه و حرمت آن برای حضور پر شور مردم حفظ شود.
وی ادامه داد : بعضی از اقدامات مانند سیاسی بازی، ایجاد سر و صدا و مزاحمت در مسجد و مراکز دینی نارضایتی مردمی را به همراه داشته و مردم را از دین و فعالیت های دینی و مذهبی دور کرده است و باید متولیان امر به این دسته از مسائل توجه داشته باشند.
گرجی بر ارزیابی عملکرد فردی تاکید کرد و یادآور شد: باید هر شخصی عملکرد و فعالیت های فردی و اجتماعی خود ارزیابی کند تا آن دسته از کوتاهی ها و بی توجهی ها جبران شود.
وی با بیان این که مسائل توحیدی و اعتقادی محافظت از درون ایجاد می کند، گفت: روحانیون در منبرهای خود نسبت به معاد، توحید و آخرت برای مردم صحبت کنند و کنترل درونی در مردم برای پیشگیری از تخلفات و انحرافات ایجاد کنند.
وی اضافه کرد : اگر نسبت به مسائل اجتماعی بی تفاوتی ایجاد شود و آنگاه فرصت برای فعالیت شیطان و دشمنان فراهم می شود.
سومین اجلاس نماز تیران و کرون به همت ستاد اقامه نماز، فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور برگزار و در پایان از فعالان عرصه مسجد و نماز تجلیل شد.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته است.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.