به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با تیم پرسپولیس تهران، در هتلی در اصفهان افزود: بازی های پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و حسایست داشته است و تیم ما هم اکنون بهترین شرایط را برای این دیدار دارد.
وی اظهار داشت: تیم سپاهان هفته به هفته بهتر می شود و نگرش بازیکنان نیز باید عوض شود که در حال تغییر است.
سرمربی سپاهان گفت: امیدوارم در یک بازی منطقی و درست، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم چون در شرایط خوبی بسر می بریم.
قلعه نویی با بیان اینکه بعد از بازی با تیم پدیده مشهد، بازیکنان سپاهان به خودباوری رسیده اند، افزود: تیم پرسپولیس، مربی و بازیکنان خوبی دارد و این تیم 12-13 بازیکن با کیفت دارد که 3- 4 سال است با هم بازی می کنند.
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: همه می گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند اما من معتقدم هواداران یار اول تیم محسوب می شوند و برای دیدار فردا نیز خیلی ها به ورزشگاه می آیند تا تیم خود را تشویق کنند.
وی با اشاره به حضور گسترده هواداران سپاهان در دیدار با تیم پدیده اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کرد تا هواداران رغبت کند در ورزشگاه حضور یابند.
قلعه نویی همچنین در باره تقدیر از سیدجلال حسینی بازیکن سابق سپاهان و فعلی پرسپولیس در دیدار فردا گفت: فردا از محرم نویدکیا و محمود کریمی بازیکنان سابق سپاهان هم دعوت کرده ایم که در ورزشگاه حضور یابند تا از حسینی تقدیر شود.
وی همچنین با اشاره به وجود دو ساختار حمله و دفاع در فوتبال گفت: وجود هر کدام از این ساختارها لازم است و تیم استقلال خوزستان زمانی قهرمان شد که با ساختار دفاعی به این مقام رسید.
سرمربی سپاهان تصریح کرد: در دیدار فردا، هدف اول تیم ما گل نخوردن و هدف دوم ما بردن است که البته باید به تاکتیک و برنامه های تیم مقابل نیز احترام گذاشت.
قلعه نویی با اشاره به اینکه تیم سپاهان از لحاظ بودجه در بین تیم های لیگ برتری، مقام پنجم را دارد، گفت: واقعیت فوتبال، عشق است و تیم پدیده مشهد مثالی خوبی برای این موضوع است که فوتبال خوبی را هم ارائه می کند.
وی افزود: همه چیز در فوتبال پول نیست کمااینکه تیم بارسلون بعد از رختکن، قسمتی برای دعا دارند که در آن بازیکنان عبادت می کنند.
قلعه نویی با بیان اینکه سپاهان در دیدار فردا بازیکن محروم و مصدوم ندارد، اظهار امیدواری که بازیکنان تیمش در دیدار فردا با قلب و روح خود بازی کنند.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه سپاهان در این فصل بیشترین ضربه را از داوری خورده است، اظهار داشت: با این حال پاکترین و بهترین قسمت فوتبال ما داوری است که البته اشتباه هم دارد.
قلعه نویی در عین حال ابراز امیدواری کرد: بستر برای پیشرفت سایر داوران مانند فغانی داور بین المللی کشورمان نیز فراهم شود.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از دیدارهای عقب افتاده این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور، عصر فردا(یکشنبه) از ساعت 16:10 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.
6027/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.