اکبر میثاقیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تمام قوا به مصاف تیم پرسپولیس می رویم و می توانیم از این دیدار سربلند خارج شویم.
وی با بیان اینکه پیروزی بر تیم ماشین سازی تبریز سخت و دشوار بود، اظهار کرد: خوشحالیم که توانستیم با این پیروزی امیدهای سیاه جامگان را برای هفته پایانی زنده نگه داریم.
وی گفت: در هفته های قبل نیز می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم و صعود خود را قطعی کنیم.
میثاقیان با بیان اینکه حضور تماشاگران در ورزشگاه ثامن مشهد می تواند زمینه پیروزی سیاه جامگان را فراهم کند، افزود: حضور تماشاگران و تشویق تیم سیاه جامگان می تواند انگیزه بازیکنان برای پیروزی بر تیم پرسپولیس را دو چندان کند.
وی اظهار کرد: تماشاگران با حضور در ورزشگاه می توانند ثابت کنند که فوتبال خراسان رضوی شایستگی داشتن 2 تیم در لیگ برتر را دارد.
وی گفت: پرسپولیس نیز برای کسب سه امتیاز به میدان می آید ولی شرایط به گونه ای است که انگیزه بازیکنان سیاه جامگان در بازی آخر بسیار بیشتر از تیم حریف است.
میثاقیان ادامه داد: تیم صبا دیگر رقیب سیاه جامگان در لیگ برتر نیز شرایط حساسی را دنبال می کند و آنها هم برای کسب سه امتیاز مقابل استقلال خوزستان به میدان می روند.
وی افزود: شرایط جدول در اختیار ما نیست اما بازیکنان با روحیه خوب و فارغ از امتیاز گرفتن تیم صبا به میدان می روند.
تیم فوتبال سیاه جامگان در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 روز پنجشنبه 14اردیبهشت در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود.
تیم فوتبال صبا نیز در همین روز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
سیاه جامگان با 27 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر و تیم صبا با 28 امیتاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.