به گزارش ایرنا پایگاه اطلاع رسانی شرکت فولاد مبارکه روز یکشنبه به نقل ازمدیر عامل این مجتمع اعلام کرد : کارکنان این شرکت در هشت ماه سال 97 موفق به تولید چهار میلیون و 500 هزار تن فولاد خام شدند.
حمید رضا عظیمیان افزود: همچنین در این مدت 839 هزار تن فولاد خام در مجتمع فولاد سبا و 976 هزار تن فولاد خام در فولاد هرمزگان تولید شد.
مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: چهار میلیون و 564 هزار تن ورق گرم در هشت ‌ماهه منتهی به آبان سال جاری در گروه فولاد مبارکه تولید شده که از این میزان سهم خط نورد گرم فولاد مبارکه سه میلیون و 779هزار تن و سهم مجتمع فولاد سبا 785هزار تن است.
وی میزان تولید گروه فولاد مبارکه شامل شرکت فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان و مجتمع فولاد سبا در سال گذشته را هشت میلیون و 600 هزار تن اعلام کرد و گفت: برنامه گروه فولاد مبارکه در سال ۹۷ تولید 9 میلیون و 400 هزار تن فولاد خام است که بطور حتم به این هدف مهم دست پیدا خواهیم کرد.
عظیمیان با بیان این ‌که میزان فروش این شرکت در هشت ‌ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۵درصدی داشته است، گفت: فولاد مبارکه در این مدت از فروش محصولات خود 13 هزار و 921 میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
وی افزود: همچنین میزان فروش فولاد مبارکه در آبان‌ ماه سالجاری به 2 هزار و 719میلیارد تومان رسید.
مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه تأمین نیاز بازارهای داخلی از اولویت‌های اصلی این شرکت عظیم صنعتی است، تصریح کرد: فولاد مبارکه در سال جاری نیز ابتدا تامین بازارهای داخلی دنبال می کند و پس از آن با رویکرد حفظ بازارهای صادراتی، بخشی از محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر خواهد کرد.
مجتمع فولاد مبارکه، فولاد سبا و فولاد هرمزگان زیرمجموعه شرکت فولاد مبارکه محسوب می شوند.
مجتمع فولاد مبارکه در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان واقع شده و دارای 35 کیلومترمربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.
این مجتمع بزرگترین واحد صنعتی تولید ورق های فولادی در ایران است و نیز سالانه 7.2 میلیون تن فولاد خام تولید می کند.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.