به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمود فروزاد روز سه شنبه در یادواره 72 دانش آموز شهید گلپایگان در دبیرستان پسرانه امام خمینی (ره)این شهرستان افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص، توکل به خداوند و با پیروی از مکتب سرخ عاشورا، از تمام هستی و جان خود گذشتند تا انقلاب و نظام اسلامی پایدار بماند.
وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با جنگ اقتصادی و تبلیغات رسانه ای با ترفندهای مختلف در صدد ضربه زدن به انقلاب و جدا کردن مردم از نظام است؛ اظهارداشت: همه باید با وحدت و همدلی، با حضور در صحنه و تبعیت از رهبری، مقابل این هجمه دشمن برای پایداری نظام اسلامی بایستیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.
حبیب الله جمالی مدیر آموزش و پرورش گلپایگان با قدردانی از حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، دانش آموزان و فرهنگیان و قشرهای مردم گفت: رمز ماندگاری نظام در حفظ نام و یاد شهداست و همه باید با الگو قراردادن سیره عملی شهدا و عمل به وصیت نامه این عزیزان برای پایداری جمهوری اسلامی و سازندگی کشور تلاش کنیم.
در ادامه از خانواده شهدا دانش آموز گلپایگان با اهدای تندیس شهدا تجلیل شد.
شهرستان گلپایگان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس 372 شهید تقدیم اسلام کرد که از این تعداد 72 شهید دانش آموز و 13 شهید فرهنگی هستند.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.