به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان اردستان بیان کرد: ملتی که هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم های 40 ساله را تجربه کرد و از آن سربلند بیرون آمد، با فشار اقتصادی و تحریم بیشتر از پای درنخواهند آمد.
وی افزود: آمریکا پس از ناکامی در آزادسازی گروگان ها، جنگ هشت ساله رژیم بعثی عراق علیه ایران را طرح ریزی کرد و سپس درگیری گروه های ضد انقلاب، تهاجم فرهنگی، تحریم و جنگ اقتصادی را ساماندهی کرد اما موفق نشد.
امام جمعه موقت اردستان عنوان کرد: آمریکا اعلام کرده بود که می خواهد از امروز صادرات نفت ایران را به صفر برساند اما 2 روز پیش اعلام کرد که هشت کشور می توانند همچنان نفت خریداری کنند که ناشی از نصرت الهی می باشد.
وی تصریح کرد: آمریکا هرچه در توان دارد، انجام می دهد اما پیروز نهایی مردم ایران هستند و در صورت وحدت کلمه، هیبت پوشالی آنها فرو خواهد ریخت.
موسوی تاکید کرد: ملت ایران تنها در برابر قدرت الهی تسلیم است، اما دیوار ستم فرو ریختنی است و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و دستورات دین مبین اسلام این مهم را محقق خواهد کرد.
وی در ادامه نیز سایر رویدادهای تاریخی 13 آبان مانند تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 و کشتار جمعی از دانش آموزان در سال 57 به دست رژیم طاغوت را یادآور شد.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و به آتش کشیدن پرچم کشورهای استکباری، انزجار خود را از سیاست های جهانی و منطقه ای آنها ابراز کردند.
اردستان در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.