به گزارش ایرنا، جعفر عسگری روز چهارشنبه در نشست خبری یوم الله 13 آبان افزود: مردم با حضور خود در همه عرصه های دفاع از نظام اسلامی به دشمنان گوشزد کرده اند که فشارهای اقتصادی تاثیری در روند حرکتی نظم اسلامی ایران ندارد.
وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با چهل سال ایستادگی در مقابل استکبار به الگوی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل دشمن شماره یک ملت ایران محسوب می شوند گفت: حضور در مراسم راهپیمایی فرصت خوبی است تا توطئه ها و دسیسه های آمریکا علیه اسلام برملا شود.
جعفری تصریح کرد: 13 آبان نمادی از عزم راسخ و انقلابی مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی است و بطور قطع و یقین تمام اقشار مردم ایران از این فرصت برای نشان دادن نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی بهره خواهند گرفت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به تشکیل 10کمیته برای برگزاری ستاد مراسم 13 آبان امسال گفت: این کمیته ها شامل برنامه ریزی، اطلاع رسانی، دانشجویی، دانش آموزی، طلاب و روحانیت، تشکل های مردمی و هیات های مذهبی، فرهنگی و هنری، فضای مجازی، امنیت و کمیته نظرسنجی و ارزیابی است.
عسگری افزود: مراسم 13 آبان در اصفهان از ساعت 9 روز یکشنبه با تجمع در میدان امام حسین (ع) و راهپیمایی به طرف خیابان پاسداران و آمادگاه برگزار می شود.
وی گفت: سخنران امسال مراسم 13 آبان در اصفهان سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی است.
13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 ، شهادت دانش آموزان و دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در سال 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 است.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.