به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 دقیقه با حضور حدود 10 هزار هودار این تیم در ورزشگا نقش جهان آغاز شد که در پایان با نتیه سه بر دو به سود سپاهان به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار برخلاف حملات سپاهان، تیم نساجی مازندران توانست در دقیقه 9 توسط سجاد عاشوری به گل برسد، هر دو تیم بر روی دروازه های تیم ها حملات گسترده ای را انجام دادند ولی موفق به گلزنی نشدند.
در دقیقه 15 این دیدار سانتر زیبای مهرداد محمدی را کیروش استنلی با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا سپاهان به تساوی برسد.
در دقیقه 29 حسن جعفری بازیکن سپاهان با یک سانتر توپ را برای سجاد شهباززاده بازیکن هم تیمی خود فرستاد که این بازیکن نتوانست از آن بهره ببرد تا موقعیتی خوب برای سپاهان از دست برود.
هر دو تیم موقعیت های خطرناکی را روی دروازه های هم ایجاد کردند که سهم سپاهان بیشتر بود و نساجی مازندران نیز سعی داشت از ضدحملات خود استفاده کند که موفق نبود، در این نیمه عزت الله پورقازاز سپاهان اصفهان و مجتبی ممشلی از نساجی مازندران ازداور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
نیمه نخست این دیدار با سه دقیقه وقت اضافه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم شانس خود را در نیمه دوم امتحان کنند.
نیمه دوم دیدار سپاهان اصفهان و نساجی مازندران در حالی آغاز شد که محمد آبشک بر روی مهدی کیانی بازیکن سپاهان خطا کرد که با عکس العمل نیمکت سپاهان مواجه شد.
در دقیقه 49 رحمان جعفری بازیکن نساجی بر روی خالد شفیعی بازیکن سپاهان در موقعیت حمله خطا کرد که با کارت زرد داور مواجعه شد، در دقیقه 61 این دیدارنیز ضربه سجاد عاشوری بازیکن نساجی را پیام نیازمند دروازه بان سپاهان مهار کرد و به بیرون زد، تا یک موقعیت خوب این تیم از دست برود. در یکی از حملات سپاهان ضربه پای سجاد شهباززاده بازیکن سپاهان را نیز حامد لک دروازه بان نساجی در دقیقه 65 به خوبی مهار کرد تا باز سپاهان ناکام باشد.
حملات تیم سپاهان با تشویق هواداران این تیم در نیمه دوم شدت بیشتری یافت تا اینکه در دقیقه 82 سعید آقایی بازیکن سپاهان با یک سانتر زیبا سجاد شهبازاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر زیبا دروازه حامد لک را باز کند تا تیم سپاهان با اختلاف یک گل جلو بیفتند.
تیم فوتبال نساجی مازندران با دریافت این گل بر شدت حملات خود را بر روی دروازه سپاهان افزود تا بتواند گلزنی کند که در دقیقه 92 توسط فرشاد فرجی توانست بر روی برگشت توپ توسط دروزاه بان سپاهان گلزنی کند و بازی مساوی شد.
در دقیقه 94 این دیدارخطای بازیکن نساجی مازندران بر روی شهباززاده توسط داور گرفته شد تا سپاهان صاحب یک ضربه پنالتی شود که کیروش استنلی با زدن این پنالتی گل پیروزی بخش این دیدار را به ثمر رساند و خودش را هم در جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال کشور شش گله می کند.در نیمه دوم این دیدار 5 دقیقه وقت تلف شده توسط داور گرفته شد و رحمان جعفری ، علی شجاعی و جورجی گولسیانی بازیکنان نساجی از داور کارت زرد دریافت کرد.
تیم سپاهان در این دیدار با هدایت امیر قلعه نویی؛ پیام نیازمند، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، مهرداد محمدی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان( تعویض سیاوش یزدانی دقیقه 78)، محمد کریمی(تعویض سعید آقایی دقیقه 63) ، سجاد شهباززاده، ساسان انصاری(تعویض دقیقه 72) و کی‌ روش استنلی سوارز را میدان بفرست.
در تیم نساجی مازندران به سرمربی گری جواد نکونام دراین دیدار حامد لک، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی، علی اصغر عاشوری(تعویض دقیقه 79 مهرداد عبدی)، محمد آبشک، احمد عبداله زاده (تعویض دقیقه 75 مهدی نظری )، رحمان جعفری، حامد شیری، سید محمد میری، سجاد عاشوری (تعویض دقیقه 73 علی شجاعی) و جورجی گولسیانی به میدان رفتند.
کوپال ناظمی با کمک های محمد رسول ذورقی و سید علی میرغفاری این دیدار را قضاوت کرد.
با این نتیجه تیم سپاهان اصفهان با 19 امتیاز در درده دوم لیگ برتر و نساجی مازندران هم با هفت امیتاز در دره 13 لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.