به گزارش ایرنا، در این میزگرد، علیرضا امینازاده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی نباتی سرمربی تیم ملی گلبال ایران، علیرضا مختاری همامی دارنده مدال طلا و نقره دو و میدانی، امید کریمی دارنده مدال طلا شطرنج نابینا و کم بینا، هاجر صفرزاده دارنده دو مدال نقره و یک برنز در دو و میدانی، زینب ملکی عضو تیم ملی والیبال نشسته و دارنده مدال نقره این مسابقات و احمد مرادی مسوول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان اصفهان حضور داشتند.
این افتخارآفرینان پاراآسیایی جارکارتا، آیین بدرقه و استقبال ضعیف مسوولان امر، اعتبارات کم در نظر گرفته برای ورزشکاران ، کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی، تبعیض، نبود حامی مالی، نداشتن بیمه و شغل مناسب و محقق نشدن وعده های داده شده به ورزشکاران را از جمله چالشهای خود برشمردند.
آنان برای ادامه کسب قهرمانی در آوردگاه جهانی بر لزوم حمایت های همه جانبه مسوولان تاکید کردند و گفتند قهرمانان نام ایران و پرچم این سرزمین را در میادین جهانی به اهتزاز در می آورند باید بهتر دیده شوند.
تیم کاروان ایران در این رقابتهای آسیایی مقام سوم را کسب کرد.
کاروان 25 نفره ورزشکار معلول و نابینای اصفهان که 12 درصد از تیم ایران در پاراآسیایی 2018 جاکارتا را تشکیل داد، توانست 21 مدال رنگارنگ را کسب کند.
گزارش تکمیلی این میزگرد روزهای آینده در خروجی ایرنا قرار می گیرد.
/6026/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.