به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز جمعه  در آیین افتتاحیه مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌ روزی شهدای اصفهان با بیان اینکه احیای زندگی از صفات الهی است، افزود : عزم و اراده پزشکان و متخصصان جامعه پزشکی کشور اجازه نمی دهد تحریم ها کوچکترین تاثیری در پیشرفت های این عرصه داشته باشد.
وی اظهارداشت : پی‌ ریزی ساختارهای درمانی و احساس زندگی و تسکین دردها کار بسیار مقدسی است که جامعه پزشکی برای جامعه به ارمغان می آورد.
وی ادامه داد :  تجهیز مراکز درمانی و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی، اقدامی بسیار لازم و تاثیرگذار در جامعه است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارداشت : ارتقای کیفیت زندگی مردم و رفع نیازهای درمانی و بهداشتی آنان، از عرصه های خدمت ‌رسانی به مردم است.
به گفته وی برقراری رابطه شفابخش میان پزشک و بیمار تأثیر زیادی داشته و تکریم و رعایت حرمت بیماران نقش مهمی در تسکین و بهبود آلام مردم دارد.
به گزارش ایرنا،  مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه ‌روزی شهدا امروز با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان و قدرت ‌اله نوروزی شهردار اصفهان و جمعی از مسوولان افتتاح شد.
درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌ روزی شهدا واقع در ضلع شمالی سپاهان ‌شهر در مساحتی بالغ بر هفت هزار متر مربع و با بیش از 12 هزار متر مربع زیربنا در دو طبقه و فضاهای جانبی احداث شده است.
این مرکز درمانی شامل بخش‌ها و کلینیک ‌های تخصصی و فوق تخصصی بسیار مجهز و پیشرفته‌ای است که با هدف ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوب و با کیفیت به عموم مردم اصفهان و خانواده‌های نیروهای مسلح و ایثارگران دایر شده است.
عملیات ساختمانی این مرکز از سال 1393 آغاز و در پایان سال 1395 به اتمام رسید و پس از آن با دستور فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان استان تجهیز آن آغاز شد؛ این مرکز درمانی مجهز به پیشرفته ‌ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا و دارای بخش‌ ها و کلینیک‌ های تخصصی و فوق تخصصی است.
رادیولوژی مجهز و پیشرفته تمام‌اتوماتیک و تمام ‌دیجیتال، سونوگرافی پیشرفته سه بعدی و چهار بعدی، ماموگرافی، دستگاه سنجش تراکم استخوان، آزمایشگاه، کلینیک گوارش، کلینیک پوست و مو، کلینیک گوش و حلق و بینی، کلینیک مغز و اعصاب، کلینیک قلب، کلینیک طب فیزیکی، کلینیک زنان و مامایی، کلینیک چشم‌پزشکی، کلینیک دندانپزشکی و داروخانه شبانه‌روزی از جمله امکانات این مرکز است.
درمانگاه ‌های فوق تخصصی این مرکز شامل ریه، خون، آسم و آنکولوژی، عفونی، گوارشی، غدد، نفرولوژی، روماتولوژی، نوزادان، ایمونولوژی، درمانگاه‌ های تخصصی شامل اطفال، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، داخلی، ارولوژی، ارتوپدی، روانپزشکی، طب سنتی و دیابت خدمات کارشناسی شامل تغذیه، روانشناسی، مامایی، ساخت و فروش عینک اپتومتری است.
6026// 7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.