به گزارش ایرنا، سرهنگ مسعود سپهوند عصر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران بدون اشاره به جزئیات بیان کرد: 6 ماهه نخست امسال تصادف های منجر به وارد آمدن زیان مالی نزدیک به هفت درصد و حادثه های رانندگی منجر به فوت نیز یک درصد در آران و بیدگل کاهش نشان می دهد.
وی به افزایش 99 درصدی توقیف موتورسیکلت در آران و بیدگل در 6 ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزود: دستگیری معتادان 48 درصد و دستگیری دزدان 53 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
فرمانده انتظامی آران و بیدگل همچنین با اشاره به دستگیری سه مجرم اضافه کرد: یک نفر به جرم کلاهبرداری پنج میلیارد ریالی در شهرک های صنعتی و یک دزد سابقه دار اماکن عمومی، خانه ها و احشام با 12 فقره دزدی دستگیر شد.
وی همچنین از دستگیری یک رمال در سال جاری خبر داد که میزان قابل توجهی مواد مخدر، وسایل قاچاق، رمالی و گنج یاب به همراه داشت.
سپهوند در ادامه نیز از کشف 12 میلیارد ریال کالای قاچاق آرایشی در سال جاری خبر داد.
به گفته وی 35 برنامه فرهنگی، ورزشی و بصیرتی به مناسبت هفته نیروی انتظامی از جمله غبارروبی گلزار شهدا، صبحگاه مشترک، رزمایش موتورسواران قانونمند، همایش همیاران پلیس، نشست تخصصی و برگزاری جلسه های پرسش و پاسخ در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.
13 مهرماه به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.